Hallo ppl!

Hallo ppl! Nu är det Freddi som skriver :)

Linda sov över från igår till idag. Det var apnajst :D
Vi snackade, startade den här bloggen, snacakde lite till, skrattade, snackade ännu mer, drog dåliga skämt osv.
Det bästa var ju: "I only get Hot Mails from Com" som Linda skrev tidigare :P Vi såg på "The Holiday" med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black. Jude Law är såååå snygg i den filmen!
Efter Linda hade gått, var jag inne på fb ett bra tag. Sen kom jag på att jag måste gå och se vad det finns på mellandags reorna.
Jag köpte: en silverring
berlock till ett armband (som jag fick av min brorsa i julklapp)
en ny dagbok (en 1-års dagbok, har bestämt mig för att skriva varje dag)
en FRIDA tidning
nya hörlurar till Ipoden
När jag kom hem fixade jag lite, och nu är det snart dags att sussa. Ser lite på Scarface, men bara med ena ögat, och har inte sett den fån början så jag hänger inte med. Men den snygga killen blev just skjuten av Tony. Snyft :'(

Oj vad långt inlägget blev :S

Bara en sak till... Läste det här på Taylor Lautners Twitter (sjukt kul inlägg) :

"Haha If I Married Taylor Swift Our Kids would be "like my moms name is taylor lautner and my dads name is taylor lautner" Wierd LoL"

Puss&Love

// F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0