Min dag :)

Idag gick jag upp klockan 9.20 (mamma väckte mig). Sedan fixade jag lite inför nyår och åt lite lunch.
Sedan bar det av hem till Elin P, där vi hade snöbollskrig (okej det gick inte att göra snöbollar så vi kastade snöplattor på varandra istället). Efter snöplattsskriget gick vi in och fikade. Det var supermysigt. Elin dukade fram med te och minst 6 olika kakor, hårda som mjuka. Lussebullar fanns det också! Vi satt och mumsade på dessa otroligt smaskiga godsakerna medan vi såg på filmen "The Proposal". Hann bara se 30 min, för sen var jag tvungen att gå hem :(

När jag väl var hemma var det dags att kamma min ena katt Toddy. Den tog ca 1 och en halv timma. Det brukar vara jobbigt för han stretar alltid emot, men idag var han superlugn och tyckte bara att det var skönt när vi kammade honom.

Jag ska läsa ut boken "Mina drömmars stad" till den 15/1. Den är ca 300 sid lång, och jag ligger på sid 23. Hmm... dags att börja läsa på nu ordentligt kanske?

Kyss&Kärlek

// F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0