Morning, morning...

Nyduschad och ganska så nyuppstigen :P Sköönt!
Idag, eller inatt, så blir det nytt år, 2010. Jag har tänkt lite på nyårslöften och så, men jag har inte direkt skrivit ner dom, kanske lägger in dom senare :P
Jag vet iaf att Freddi alltid brukar ha nyårslöften, och att jag brukar komma fram till några efter jag har hört hennes. Men dom brukar bara hålla i någon månad sen glömmer man bort dom. Nått åt hade jag att bädda sängen varje dag, väldigt tråkigt, men men. Det funkade inte bra XD
Om en liten stund så ska några kompisar till familjen komma hit. Trevligt, trevligt ;P Jag vet inte riktigt om jag ska vara hemma runt midnatt... Jag kanske ska ut med några kompisar som jag inte har sett på länge, men vi får se :)
Nu ska jag tänka lite på löften och vad som kommer att hända år 2010 :P Jag vet iaf att jag ska till USA, det ä liksom höjdpunkten på hela året XD
puss ;) Linda
En av de händelser under 2009 var att jag åkte till Paris, det var mkt mysigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0