Overrated...

Nyår imorn.. tycker att det är lite överskattat. Jag menar, det finns ju alla dom där filmerna då man hittar sin själsfrände efter ett stort bråk då man gjort slut, självklart bara några minuter innan tolvslaget och sedan kysses man passionerat och lever lyckliga i alla sin dagar..

Överskattat.
Tänkte lite på att fira med kompisar i år, men blev inte som jag tänkt mig :\ :) man kan inte få allt.
Istället kommer några kompisar till familjen hit, som vi inte ett på ett tag. Just det, gissa vad vi ska äta ( bl a) till middag? Hummersoppa! Hhaa, fett bortskämda vi e XD
Idag har vi beställt ID-kort (äntligen!!) och fixat lite inför imorn... Sånt är tråkigt :P Hahah, städa och handla och massor :O blaah!! Usch..
Planen för ikväll är att vara uppe så länge som möjligt för att kunna sova så länge imorn att jag inte behöver hjälpa till XD ^^
Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0