Catching up

Nu så ska jag passa på att ta igen lite vad som hänt :P
Danmark först och främst. Det var roligt :D kände verkligen att jag kom in lite mer i hur de spelar och i laget. så det var kul :D orkar inte berätta så mycket mer av det som hände dä, men man kan säga att det var händelserikt och jag hade mycket att lära :P
Sen dess har jag tränat ännu mer och efter nån dag orkade jag packa upp väskan också :P haha det är det VÄRSTA som finns verkligen! usch!
Igår så var jag barnakt hela dagen åt Chrippe, min brorsa. Vi bestämde oss för att plocka fram våra cyklar och ge oss ut i det skinande vårvädret. Det var jätteskönt, jag hade gräddat pannkakor och gjort iordning lite annan matsäck som vi stannade och åt, så det var jättemysigt :D
Såg också den första tussilagon (för mig) iår :D VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! :DDDD
Nu håller jag på o fixa huset till ikväll :) lite tjejer kommer över så ska vi inviga vårt nya vardagsrum med en tjej/film-kväll :D
puss på rumpan <3 Linda
Bild från google, min kamera är sönder, men ändå :D

Kommentarer
Postat av: JSOTWSGDVVFG

VAR E FREDDI EGENTLIGEN? HON BORDE KICKAS FRÅN DENNA BLOGG OMEDELBART!!!

2010-04-09 @ 20:48:20
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0