Duktig idag!

Idag har jag varit jätteduktig!
Jag och X från www.kattienhattodenfickfnatt.blogg.se har varit ute och gått 4 km. Vi gick hem till henne, sedan gick jag ytterligare 2 km efter hon gått hem till sig. Sammanlagt var jag ute i en timme och gick 6 km. Jag är riktigt stolt kan jag meddela :P
I går gick jag 3 km. Så på 2 dagar har jag nästan gått 1 mil. Det är naajs :P
När jag kom hem stod mamma och lagade ugnspannkaka. Kanske inte världens bästa middag eftersom jag satsar på att bli lite hälsosammare, men det var världens godaste middag, haha XD
Nu är det bara 2 nat. prov i matte och 2 nat. prov i biologi kvar! DET är skön...T! ;P
Men jag har iofs vanliga prov kvar också. Nästa vecka, då min kära spanjor kommer , har jag prov i både SO (2:a Världskriget, Mellankrigstiden och Spanska inbördeskriget) och Kemi (jonanalys och molmassa). Dessutom har jag nat. prov i matte + en bok som ska vara utläst. Inte kul! Pluggfest i helgen alltså?!

Buenas noches y milliones de besos!
// Federica <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för reklamen Freddi, men det är kattienhattodenfickfnatt.blogg.se och inte kattienhatt x')

2010-04-15 @ 16:24:49
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/
Postat av: ...

hmm, tack för den felaktiga länken -.-

2010-04-15 @ 17:09:27
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/
Postat av: thaa biaaatch :)

taaack för ändringen <3

2010-04-22 @ 00:08:04
URL: http://chicademierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0