I have an attraction towards you <3

Hur jag än vrider och vänder på tiden så tycks den inte vilja vara min vän :S Men jag antar att det är så nian är..
Pratade med en av mina lärare och hon berättade:
Lärare: Om man frågar en elev i nian om uppgiften jag gav dom var jobbig och dom svarar nej så vet man att de slätar över sanningen. De mesta i nian är jobbigt, de vill bara inte att vi lärare ska tro att eleverna tycker det :P
Min åsikt om det: SOOO TRUUEE!! :D
haha :P Nu ska jag snart iväg på ett domartillsättningsmöte, har skrivit upp alla de datum jag är upptagen så jag kan ta på mig lite domaruppgifter. Måste också sätta mig och plugga massor ikväll igen :) Har 2 nationella imorn och ett fysikprov :) Sånt är livet ;) Missar dock ett kyrkmöte :( Usch, gillar inte att missa saker. Vill hellre hinna med allt, men det är inte alltid jag lyckas :(
Tittar nu ut genom fönstret för att tänka igenom vad jag mer ska skriva om och inser att det faktisk är snöööö som kommer ner från himlen! :O Det SNÖAR!! :O och inte lite heller -.- jag som trodde våren var på väg (igen)
Nu måste jag se till att förbereda middagen :) Ska laga tacos när jag kommer hem igen (vid 7- halv åtta tiden) men det går fortare om jag har prepat grönsakerna ;) Kussen David min kommer också och äter här ikväll :)
Puss och kram på er alla! <3
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0