It's over soon...

...LOVET ÄR SNART SLUT!!! uuussssccchhh!! Skulle inte tacka nej till mer av det kan jag ju säga :P Det har gått alldeles för snabbt. Man hinner helt enkelt inte med allt man tänkt göra :O plus, I got some studying to catch up -.-
Gårdagen var mycket trevlig :) Lite tjejer kom hit och så hade vi en jättemysig kväll, med lite olika spel och lekar, massager, ansiktsmasker, film and so on :P Det får vi snart göra om! :D
Just nu sitter jag med näsan halvt begravd i matteboken, det är så svårt att koncentrera sig!! Jag pallar inte plugga verkligen, det går inte!!
Hörde nånstans att det är timmarna före tolvslaget (på natten) då man tar igen huvvet och timmarna efter tolv som man tar igen kroppen. Alltså ska det betyda att om man lägger sig några timmar före tolv så får man lättare att fokusera oavsett hur många timmar man sover.. :P haha, aa jag sov inga av de timmarna xD vi somnade kanske vid 2- 2.30 och steg sen upp vid 9 för att några skulle iväg till stallet och andra ställen :)
Imorn är det iaf fotbollsmatch som gäller och sen direkt efter den ska vi iväg till Bosön på nån föreläsning om fotboll. En dag full av fotboll blir det iaf, och det är alltid kul :D efter det måååste jag plugga, det kanske blir lättare imorn efter jag vart ute och rört på mig :)
Om lite mindre än en timme börjar el clasico som jag ska se, får se om jag orkar se hela... :P
puss på rumpan for now <3 Linda

Kommentarer
Postat av: korviis

Hej korvvänner! korva in en korvig blogg!

2010-04-11 @ 02:22:15
URL: http://lidlkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0