Let the sunshine in

Hola kära läsare!
Jag har inte skrivit på länge (ber så hemskt mkt om ursäkt för det).
Allt är bara bra med mig. Hur är det med er?
Men det har varit så mycket på sistone. Påsklovet har varit ganska fullspäckat, så jag har inte hunnit blogga så mkt.
I fredags var jag på filmkväll hemma hos Linda och en massa andra sköna snubbinnor :P
I dag är det måndag. Inte najs :( Var galet trött imorse, kom inte upp ur sängen... MEn det var hyfsat väder, i alla fall mitt på dagen. Idag var det även ploj-foto (skämtfoto) i skolan. Min klass hade temat "Cirkus". Jag var den skäggiga damen. Alla var asbra utklädda. Det var allt från apor till lejon och spåkvinna. Min mentor var cirkusdiretör. Han hade tom ring i örat och allt. Hahahaha XD
Idag blev jag äntligen klar med min bebisklänning som jag har hållit på med på syslöjden. Så skönt att den  är klar!
Aja nu skall jag gå till sängs.
Natti Natti! <3
/Fredrika



Sökte på FAIL på google. Fick upp en massa roliga bilder.
Den här hittade jag från en video på youtube där Robert Pattinson och
Taylor Lautner är med i Tyra Show.  De har skrivit Edward Pattinson istället
för Robert Pattinson. Snacka om FAIL! Hahahaha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0