Skittorsdag!

Yes! Nu är jag äntligen klar med mitt hus vi ska ha ritat och färglagt tills imorn :D Det blev inte nå viidare bra men men ^^
Idag har inte vart en så vidare bra dag för mig :/ Allt började med att jag försov mig..
Vi hade blivit tillsagda att komma till skolan 8.20 (det betyder att jag går hemmifrån vid 8) och jag vaknade kvart i.. -.-
så det blev ganska så stressigt! När vi iaf kom fram så fick vi sitta och vänta i typ 50 minuter på att lärarna skulle komma! De hade tydligen "sagt fel" eller nått så vi skulle egentligen börja nio..
Första lektionen var nationella matte, jag hann inte färddigt med hela..
(Ni kanske märker att jag hasplar ur mig allt bara, det är för att jag längtar till att gå o sova så detta får duga ;)
Jag har typ haft PMS hela dagen också som killarna i klassen min gottade sig med.
Nej usch, orkar inte berätta mer om min eländiga dag.. TA NYA TAG, GÅ OCH LÄGG DIG SÅ SES VI ALLA IMORGON!
Puss och kram
Linda <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Awww :(



Hoppas du rycker upp dig!

2010-04-25 @ 22:27:46
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0