Sjukt rolig film!

Hola bolla!

Den här filmen måste man ju bara se! Visst, jag ÄLSKAR Twilight serien, men den här är ju bara för rolig.
Den heter Vampires Suck och har premiär den 18 Augusti i både Sverige och USA.
Var det någon som tittade på "That so Raven" på Disney Channel för flera år sedan? Kommer ni ihåg Raven's kompis Chelsea? Det är hon som spelar Jessica i Vampires Suck. Och jag tror att han som blir anfallen av Victoria, James och Laurent (och tror att de är The Blacked Eyed Peas) är pappan i Magi på Waverly Place. Jag vet, ja 
Haha, fattar ni? Den heter ju Vampires Suck., de som har gjort filmen "tycker" att vampyrer suger. Men det gör de ju bokstavligt talat också, de suger ju blod :P  HAHAHAHAHAHAHHA XD (Okej, det kanske bra var jag som tyckte det var roligt) ;P

Räkna med att ni kommer att se mig i en av biostolarna på premiären ;)

//Freddi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0