18.34 onsdag

Onsdag. Kortaste dagen på veckan. Hade glosförhör imorse, gick bra tror jag :S xD Sen kurs, NV eller NO beroende på vad man kallar det :P
Det är rätt så lugnt resten av veckan, inte så många läxor, eller kanske inga alls :P
Imorgon är det tänkt att jag o Elli ska till FeelGood och få en genomgång av maskinerna, tror det fortfarande funkar. De jäkla fotbollstiderna ändras varje vecka så det blir lite svårt att planera saker o ting :P Men men, det börjar iaf kännas bättre att gå där nu :) Vissa hälsar till och med xD woohoo! :P
Nu blir det snart middag, sen måste jag plugga lite (egentligen)
Måste verkligen börja bli lite nyttigare! :O Asso inte typ, ånej jag åt en brödbit nu måste jag förbränna dubbelt så många kalorier, utan mer inget godis på vardagar ^^
Skärpning! :P
Så nästa vecka har jag nu bestämt mig att det inte blir något snacksande på hela vardagsveckan! :P
På helger får vi se lite xD
Puss :P
Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0