A really nice Tuesday....... NOT!

Hola!
Idag är det tisdag. Very nice day. NOT! Hade sovmorgon (vilket iofs är GRYMT SKÖNT), men försov mig lite så fick skynda mig att göra mig i ordning och stressa i mig frukosten. Inte najs :(  De första lektionerna i skolan var väl helt OK. På engelskan fick vi tillbaka våra prov. Jag blev inte så nöjd med mitt resultat. Hade hoppats på bättre.
På matten håller vi på med geometri (Pythagoras sats, Likformighet och Topptriangelsats). Jag behövde hjälp eftersom jag fastnade på en uppgift, men läraren kom aldrig för det var så många andra som behövde hjälp. När hon äntligen var påväg emot mig var det någon som skrek efter hjälp. Då gick hon dit istället. Tillslut höll det inte längre. Jag bröt ihop i slutet av lektionen. Det var inte så jättekul att sitta där och bli röd i ansiktet medan tårarna strömmar längs kinderna.
På torsdag ska vi börja en timma tidigare (brukar ha sovmorgon då). Vi missar svenskan på torsdag också. Det är inte så bra för nästa vecka har vi Nationella prov i svenska på tis och tors. Utöver det har vår engelska lärare sååå snäll att han lade in ett glosprov på onsdagen, mellan nat. proven. Jippi... -.-

Ska ha läxförhör på Första Världskriget imorron. Så borde fortsätta att plugga nu. Dessutom ropar mamma att det är mat.

Kram F


Kommentarer
Postat av: X utan S

<3

2010-02-05 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0