Bullar, bullar, bullar!!

Dagen är över och kvällen lider mot sitt slut...
Nejdå xD det lät bara bra att säga så xD hihi
Blev precis klar med två av mina läxor tills imorgon. Bokuppgiften i svenska (check) och bakat bullar i hemkunskap (check)
Nu återstår bara att se om de blev nå goda. Min familj har nämligen utlyst en smakprovning efter maten då de ska betygsätta mina vackra bullar. xD haha allt på skoj förstås :P
Just det! Vet ni vad glad jag är!
Igår tror jag det var så surfade jag runt lite på internet bara om språkresan till Orlando i sommar, och hittade då en annan tjej som också ska dit samma datum, samma tid, samma arrangörer som jag xD och hon bor i Täby precis som jag också!
Hahah, snacka om slumpen :P
Vi började iaf chatta lite, det känns jättekul, och längtar nu mer och mer igen :P
Nää, ska nu gå o få påskrift från föräldrarna om bullbakningen :) Får inte få upp förhoppningarna för högt, då blir man bara missnöjd (fast jag vet inte riktigt hur man kan bli missnöjd inom detta ämne)
Puss o Kram
Linda
Bullar bullar bullar!! Bild från google, men ändå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0