Every long, long swing, they led me to where you are

Godmorgon! :)
Sitter nu med lite te och musik, ska snart börja ta på mig kläder och sen dra till skolan :P Vi ska åka o se på nån sorts dans, Kanjot, eller nått sånt, tror jag den hette. :S ajja, vi börjar två timmar senare och slutar ungefär två timmar senare så det är jättenice! XD
Igår på yogan, jaa vad kan jag säga, jag är inte så vig :P och mitt balanssinne typ söög :D haha men det var jätteroligt iaf, och mysigt!
Efter yogan var vi så trötta så vi orkade inte basta, utan fick skjuts hem med en hjälplärare från skolan. Skööönt! XD Haha, han hade på ABBA-låtar i början och Sara tänkte byta men då fick hon ett: "RÖR ALDRIG EN VIT MANS RADIO!" Hahah XD
NU måste jag skynda mig iväg ;)
Puss <3
Linda

Kommentarer
Postat av: Nina

Sluta 2 timmar senare? Tidigare menar du väl? :P

2010-02-05 @ 13:29:47
Postat av: Max Andersson

Du är så vacker, jag blir alldeles till mig när jag ser dig...... Jag hoppas bara att du accepterar mig och mitt utseende sedan när vi träffas.

2010-02-05 @ 21:30:16
Postat av: Anonym

Känner jag dig?

2010-02-07 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0