Goodnight sweetheart, well it's time to go....

Buenas noches!
Nu är det den 7 februari och bara 1 månad kvar tills jag fyller år! :D Då kommer jag att vara i Barcelonaaaaaaa!!!!!!
Sitter nu här ensam framför datorn med en cowboyhatt på huvudet. Det var askul att vara med Linda i stan idag. Vi åt lunch, jag provade jeans och Linda provade träningsbyxor. Sedan tog vi en liten tur till godisaffären för att sedan få kuta till bion då det bara var  5 min kvar tills den började :P
Vi såg "Har du hört ryktet om Morgans?". Det var helt ok. Jag hade inte så höga förväntningar på den, så den var bättre än jag trodde. Men jag skulle inte se den igen.
Melodifestivalen började idag. Jag tycker att det har blivit SÅ överdrivet. Det är bara jobbigt och komplicerat med alla deltävlingar, extrachanser och röstningar hit och dit. Låtarna blir sämre och sämre för varje år. När man var liten var låtarna (och artisterna) så mycket bättre.

Nej, nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Kanske ska jag läsa lite först eller titta på en film på datorn.
I morgon måste jag plugga ganska mycket. Kanske inte hinner skriva något då. Får se....

XOXO //Freddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0