Hejsvejs!

Det blir alltid på kvällarna som jag skriver xD haha ajja :P
Idag var det egentligen tänkt att jag skulle till Sara, men det blev nå konstigt xD så istället ska jag träffa upp söta Elli igen :D Hon messa mig imorse o fråga om jag var på o gymma, o det var ju klart ;) så ungefär vid tretiden (efter ett besök hos bästa mormor min) så bar det iväg :)
Vi kom tid runt halv fyra, hejade på tjejen i disken, innan hon sa:
Ni vet att vi stänger fyra vah?
Hahaha xD det betydde att vi hade ungefär 25 minuter xD
Lite surt men vi hade ju åkt dit o så, så vi bestämde oss för att ta en varm och behaglig bastu xD
Najs najs, sen åkte i hem till Elli och hyrde en aaassäcklig film. Det var nån gammal gumma (skitäcklig) som förbannade en tjej och så hände en massa äckliga saker o så .. xD usch!!
Iallafall, har precis ätit middag och sitter nu o väntar på att Elli ska messa mig när hon ätit färdigt :)
Pussar <3 Linds
PS: Usch vilket väder det är ute! Snöööstooorrm!! Mycket kläder på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0