Hit och dit, val och..****

Imorse var verkligen inte en speciellt vidare bra dag för mig. Jag var bara allmänt låg och.. vet inte riktigt om man kan säga sur.. jag var inte direkt arg på någon. Lesen kanske man kan säga :S Stressad över gymnasievalet, Nationella proven som börjar imorn (Djupa andetag!) alla andra tycks veta exakt vad de vill göra eller på ett ungefär vad de ska välja. Inte jag :P
Hahah, men humöret ändrades efter nån timme matte, jag vet låter skitkonstigt xD men fick huvudet på annat håll då iaf :) vilket var bra. Dagen gick vidare, lektione efter lektion tills dagen var slut. Sen kom jag hem och fick ett glatt överaskande!! Lite hemligheter på gång.. Allt jag kan säga är att jag längtar till helgen ^^
Nyss så satte iaf mor min sig ner med mig och gick igenom gymnasievalen. Jag vet att jag är väldigt tjurskallig av mig som inte kan ta beslut, jag har helt enkelt beslutsångest.
Nu har jag iaf ett 3:e, 4:e, 5:e och &:e handsval :P 1an och 2an får vänta ett tag till :)
Ska chatta färdigt me de jag chattar med och sen ta en dusch.. sen väntar nog sängen. Måste vara pigg inför imorn :P
Puss Linda <3
Just det, ska ju ladda upp bilderna också.. senare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0