Jag svamlar

Sviiiinkallt både inne och ute just nu! sitter här mer en filt och huttrar..
Idag var iaf första nationella proven. I åttan föreställde jag mig alltid att NP skulle vara värsta mardrömmen, jättespnt osv, men det var jättelugnt, det gick bra och aaa xD
Tiden räckte precis till men jag stressade igenom några frågor på slutet, skulle vart najs med typ en kvart/ tjugo minuter till :P
Ska snart iväg på träning iaf, kl 19 börjar den. Mailade min förra tränare igår och beskrev problemet mitt xD han övertalade mig att fortstta ett tag till.. så vi får se hur det går :P
Tycker inte alls om att det blir så mörkt så fort, jag vet REDAN LINDA?! men asso, jag bllir sååå deppad xD
haha, imorn blir det iaf fotbollsträning igen, torsdag feelgood, fredag får vi se :P
Söndag är det alla <3 dag iaf, då kommer alla singlar skriva om att man kan fixa ihop nått mysigt och att man inte behöver en partner, eller bara sitta o sura över att man inte har nån att dela dagen med, fast det är ju synd för någon har man alltid ;)
puss <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0