Mycket på g ;)

Hejsan svejsan!
Nu sitter jag här och skriver igen :P Dagen har vart lugn och skön, så lugn nu skolan kan bli. Imorn är det det andra NP:et i svenska, då vi ska sitta i ungefär 3 h och bara skriva :P sa blir intressant..
har nyss kommit hem från träning igen ;) det var jätteroligt idag, dels för att det inte var så jobbig fysträning och att vi spelade mycket match xD
Spanskan har jag precis gjort färdigt, har tagit en dusch och nu blir det lite kvälssmellis :P mumsigt mumsigt!
Vad händer mer imorn?
Det kommer att bli mkt träning iaf :P Först har jag inriktning på skolan, en lite mer än 2 h idrottslektion, efter det ska jag hem och förmodligen plugga lite mer -.- sen ska jag till täbban och gå på nått muscel bla bla bla pass som Elli ville att jag skulle följa med på xD vi hade tänkt o gå o köpa lite pastasallad innan yogan vid halv åtta också xD så mkt träning blir det :P men men.. det är ju kul!
Stör mig på FB som inte funkar just nu, min droog! xD
Puss <3 Linda
PS: Freddi, ringer dig imorn! <3 <3

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas det gick bra för dig på np, vilken uppsats tog du btw?

2010-02-11 @ 15:15:23
Postat av: Anonym

det gick okej, tog nr 2, kommer inte ihåg överskriften men det va något med allt möjligt xD du då? :) hur gick det?

2010-02-11 @ 21:25:06
Postat av: klara

okej :) jag tog också den tror jag, var det den där antologisaken? det gick ok för mig oxå tror jag, inte ig iaf :P

2010-02-17 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0