Nu har jag det!!

Nu har jag äntligen gymkortet i min hand :D yeees!! Och imorrn blir det att prova på yoga med Sara ;) Det ser vi fram emot! :D
Har blivit förhörd på alla 111 frågona vi har tills imorn, nej jag skrev inte fel vi har verkligen 111 frågor.. -.-
Jäkla näringsinnehållen kommer sänka mig :P ajja
Haha, just det. SO.lektionen idag var bäääst! Det blev lika kul som jag hade tänkt mig :P jag tror faktiskt alla hade väldigt kul.. det såg man på att förhören och diskussionerna fortsatte när skolan slutat ;) haha
Nu ska jag ladda upp inför fotbollsträning :D sen blir det dusch och mer plugg, jippie! :P :O haha
Puss puss <3
Linda
Lovley gammal bild :P sooommar!!
Äckligaste pizzan jag ätit XD haha, om ni inte förstod är det jag som är till vänster ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0