Puh!

Puh! Nu är första nationella provet i svenska avklarat! Det var inte så svårt och jobbigt som jag trodde! På torsdag är det dags för nästa prov :O
Sitter nu och pluggar till ett glosprov som jag har i engelska imorron. Det är en del ord att plugga på om jag säger så :P Men så fastnade jag framör datorn igen. Inte bra, inte bra... Men jag gör iaf nån nytta på datorn. Chattar med en klasskompis och vi förhör varann på orden (lr jag förhör honom rättare sagt)... Och nu stack han. Han sa att han skulle på träning. Schysst liksom att bara sticka när han sa att han skulle förhöra mig i gengäld. (Visst jag beter mig som en barnrumpa men han har liksom gjort det flera gånger. Borde sluta hjälpa honom med läxorna :P)
Ska snart äta middag. Det blir fisk! Mums!! Har inte ätit fisk på jättelänge :( Sen ska fortsätta att plugga. Jippi! :(
Chattar just nu med hon som jag ska bo hos i Barcelona. Har just fått reda på att vi ska gå på en nöjespark i Barcelona på min födelsedag o sen ska vi käka tårta! :D Really nice! :D
Hade elevens val dans idag och äntligen sitter dansen! Nu kan jag den och i stort sett alla rörelser!!! :D

Nu måste jag kila!

Love,
Freddi

PS: Har ingen aning om vad jag ska göra på Alla Hjärtans Dag.....





Kommentarer
Postat av: GLOMP

Who was the guy? :P

2010-02-09 @ 21:23:10
Postat av: doyouhaveagrudge?

så går det när man hjälper stetler med läxan ... XD

2010-02-11 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0