Sportloov!

Sportlov :)
Om jag ska vara ärlig så känns det inte nå speciellt för mig i år :/ Vi ska va hemma hela lovet, jag ska plugga och träna lika mycket som vanligt.. haha det är som vilken vecka som helst.
Igår så hade vi gympapass (easyline) på feelgood, vi får inte va i vår gympasal med risk för att taket ska rasa in pga all snö eller nåt sånt :S
Så vi ska köra feelgood i un gefär 4 veckor, och sen ska vi ha ett beeptest igen då de har sagt att målet är att höja sig med 5 procent, ska nog inte bli så svårt med tanke på att det inte gick så bra för mig föra gången.. -.- gillar inte att springa beeptest på mornar :(
Ska iaf börja bättra på min kondis tills dess :) Bästa träningen för att bättra på sin kondis är att springa upp och ner i backar :) så det är vad jag ska göra :)
Sen har jag också satt som mål att bli färdig med läxorna till veckan efter lovet så snart som möjligt :)
Puss <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0