The night is young

Sitter nu, nyduschad och fräsch, framför datorn efter en lång dag på stan med mi madre och min brorsa. Köpte ett par snygga jeans på Weekday och... nej det var bara det jag köpte. Eller bara och bara.... :P  Lyssnar på låten Tik Tok av Kesha. Jag gillar den starkt! :P Har börjat att läsa boken Sveket som är den 2:a boken i serien House of Night (en vampyrserie). Har typ kommit till kapitel 4. Nu måste jag fortsätta plugga. Har inte så många läxor, men har nationella prov i svenska 2 dagar denna vecka + engelska glosprov + bild redovisning. Inte så nice!

ByeBye
Fredrika utan t.




Kommentarer
Postat av: .

No, the party dont start until I walk in

2010-02-11 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0