you belong to heaven

Har bara haft en slapp eftermiddag efter en ganska så slapp dag ;P mentorstid, svenska, spanska, idrott sen prov :P men det var ganska så chill faktiskt :P Ni vet typ "atmosfären" på ett prov? :P det brukar ju vara värsta tystnaden osv (tror att alla har haft nått prov i sina liv ;) men det var inte så då, vår lärare skojja med oss o massa det var kul ;)
Idrotten innan var också väldigt kul :P på nått konstigt sätt brukar jag ALLTID hamna med en speciell kille i 8:an, verkligen alltid :D men det är lugnt, han är jättesnäll, det jag känner av han ;P
Om ungefär en timme så ska jag ta bussen mot täbban och prova på yoga, får se hur det går, är ju inte den vigaste precis XD Sara, Elin och Elli ska också dit och efteråt skulle vi ha lite tjejsnack i bastun XD mysigt mysigt ;) haha
Det känns som om jag hade nått planerat i helgen men kommer inte på vad det var :S Hoppas på att jag kan träffa Freddi iaf :) det var ett tag sen :/ puss puss <3
Linda
Tagen från GOOGLE, haha sådär kan jag inte göra XD men tydligen ska det vara bra för en så går in med positivt tänkande XD haha

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken lärare har ni? Vi måste typ ha helt knäpptyst på prov, men när han/hon lämnar rummet börjar alla prata :P Och vem i 8:an? ;)

2010-02-04 @ 17:55:54
Postat av: Linda

Hahah, det var vår hemkunskapsläraree :P haha ja det brukar ju vara så XD Christoffer tror jag han heter :)

2010-02-05 @ 08:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0