2010...

Nu är det äntligen 2010! Jippie!!!
Jag hoppas att 2010 blir ett bättre år än 2009.
Många dåliga saker hände 2009, bla att Michael Jackson dog och många personliga saker.
Men nu är det en ny dag, en ny månad, ett nytt år och ett nytt decennium. Dags att börja om, och tänka positivt på framtiden :)

Nyårsafton firade jag tillsammans med familjen, mitt kusinbarn, min faster & farbror och deras kompisar. Det var faktiskt riktigt roligt fast det inte var några jämnåriga (förutom min brorsa). Vi åt större delen av kvällen. Efter maten spelade vi charader där mycket skratt förekom :P Jag skulle vara en amerikan, min pappa krälade runt på golvet och min brorsa var skotte. Det var sjukt kul. Vid tolvslaget kom våra grannar förbi med lite champange och vi gick ut och tittade på alla raketer (och sköt några också). Det var fullt med färglada fyrverkerier på den svarta natthimlen. Gick och lade mig någon gång mellan 02.00 och 03.00. På nyårsdagen gick jag upp mellan 11-12.

Igår (nyårsdagen) slappade vi bara och kollade på en massa filmer bla; Mission Impossible 3, Smekmånaden, Hair och Star Wars Episode I - Det mörka hotet.
Idag slappade vi också för det mesta. Men på eftermiddagen gick vi på bio; "Luftslottet som sprängdes". Det var riktigt bra. Men Lisbets brorsa, Neidermann, är riktigt läskig :S
Nu sitter jag glider jag runt på nätet, bloggar, på Fb, läser bloggar, ska snart gå in på Twitter (har just skaffat det) och lite annat samtidigt som jag tittar på Star Wars Episode II - Klonerna anfaller. Är inget Star Wars fan men förr eller senare måste jag ju se filmerna...

Ha det gött!

Kyss&Kärlek

//Fredrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0