30 Januari, 2010

Solen skiner, snön glittrar. MEN DET ÄR SKITKALLT UTE!!! :P hahha.
Idag fyller min kära systra år XD fjortis, congrats till henne =) Vi sjöng o så för henne imorse, och så fick hon lite presenter. Min var bäst xD haha, hon fick ett papper där det stod att vi beställt NewMoon filmen till henne och att den snart är på väg =)
Snart så ska jag göra mig iordning för att åka till täbban och ÄNTLIGEN köpa gymkortet =D haha. Ellinor kommer att träffa mig där och också köpa ett =) ska kolla runt lite i affärer medans jag är där också, se om jag hittar nått =) funderar på att dra med mig Nina..
Newmoon :D
Puss <3 Linda

Kommentarer
Postat av: kallas freddi

när kommer New Moon ut? :D :D :D

2010-01-30 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0