Ääägda!!

Ledsen att jag inte skrivit på nån dag, datan har hackat och jag har helt enkelt int orkat xP
Wacky hair day var inte så farliigt faktiskt =) Mamma gjorde en ganska cool frisyr på mig. Den är ganska svår att förklara så slänger in en bild från internet på den, det var den jag fick inspiration från ;)
Idag har varit en bra dag =D Gustav och Eric blev, finally, ÄGDA!! Det lönar sig att vara kompis med alla kan man ju säga ;) haha, tack alla ni andra killar som var där ;) haha
Torsdag, ingen läxa till imorn, så ska passa på att bara njuuutaaa!!
Passar också på att hälsa massor av lycka till en person, som ska iväg ieftermiddag ;) du vet vem du är ;P
Ungefär såhär såg mitt hår ut, plus att några tester knöts ihop till en hästsvans under hakan så det såg ut som en slips XD
Puss o Kram! <3
Linda

Kommentarer
Postat av: :D

Feeeeett naaajs ;D

2010-01-29 @ 20:54:20
Postat av: Min underbara bästis heter Linda

Cool frisyr! Haha vad hade Gustav o Eric gjort då? :P

2010-01-30 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0