Åh vad jobbigt allt blev :/

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG !
Kom för en stund sen hem från mötet med fotbollen. Och nu känns allt så JOBBIGT ! :O
Jag ska förklara... Det är nämligen så att det gamla laget ska lägga ner nu, vi är för få, så då är det meningen att vi ska få börja spela i och träna med damlaget. Vilken iförsig är rätt okej. Grejjen är bara att jag är så förvirrad :S Jag har kanske skrivit tidigare att jag förmodligen ska börja gymma ( och det vill jag fortfarande) nationella proven är denna termin ( eftersom jag går i nian) alla andra prov att träna till ( Jag satsar verkligen på skolan, så för mig är det ganska mycket plugg) jag vill behålla mina betyg från förra terminen, och sedan fotbollen. Det kommer lixom att blir fullt upp för mig. Jag vill ju kunna göra andra saker på min fritid också. Gå ut, träffa kompisar och allt det där som vanliga tonåringar gör..
Men jag älskar verkligen fotbollen. Den är härliga känslan av ett lag, sammanhållningen, allt det roliga som händer och att man hör dit =)
Åhh, jag har verkligen en del att tänka på.. Hur ska jag göra?
Mamma gav förslag på att jag skulle köpa klippkort på gym och börja på fotbollen också, hmm..
Hahah, tänk då om jag skulle ha 3 fotbollsträningar i veckan, plus gym kanske 1-2 gång per vecka och seda skolidrotten xP haha mkt räning där :P
Vissa kanske tycker, " aa men skolidrotten är ju typ ingenting". Men iaf vi i vår skola har väldigt bra gympalektioner. Det är föresten ett av mina favoritämnen, så där anstränger jag mig lite mer :P
Kommentera snälla !! Hjälp :O
Puss Linda <3
Bästa Ellinor <3 Som kanske också ska köpa gymkort
( I förra inlägget såg ni en bild på det skönaste laget ;)
Längtar fotfarande till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0