Dagen efter kvällen före..

Gott nytt år!! 2010, hoppas det blir ett bra år :P
Igår efter jag ätit lite nyårsmiddag med familjen åkte jag hem till Astrid. Träffade några fulla typer på vägen som jag kände också XD Haha
Orkar inte skriva allt utan summerar bara att kvällen var najs ;)
Idag har jag inte gjort mkt, jag somnade runt 4, halv fem idag (blir det XD) och vaknade vid nio av mig själv, GISSA OM JAG ÄR TRÖTT!!! Har tittat på massor av filmer, ätit onyttigt och självklart fått huvudvärk. Som vilken annan nyårsdag som helst :D
Imorn hoppas jag att vi ska åka och köpa en gymkort till mig, på feelgood blir det förmodlish.. Men är astrött nu så kommer nog att somna ganska så snart..
Hugs&Kisses
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0