Fredrikas

Hur gammal är du om fem år? 20/21
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Linda
Hur lång är du? Lång
Vilken är den senaste filmen du sett? Behind Enemies Line
Vem ringde du senast? Linda :)
Vem ringde dig senast? Mamma
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms :P
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Igår
Vilken ögonfärg har du? Den coolaste

När vaknade du i dag? 10.45

Vilken är din favoritplats? Där jag trivs bäst för tillfället

Vilken plats föredrar du minst? Där jag inte trivs, typ garaget

Var tror du att du befinner dig om tio år? Pluggar kanske, har egen lägenhet
Vad skrämde dig om natten som barn? Trodde att råttorna från fängelsehålan i Aladdin fanns under min säng och i vårt lekrum.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min brorsa när han härmade mitt skratt och mina dåliga skämt

Hur stor är din säng? Stor :D

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

Sover du med eller utan kläder? Med

Hur många kuddar har du i sängen? Två/Tre

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor eller strumpor

Är du social? Oftast, speciellt om jag är på flumhumör

Vilken är din favoritglass? Magnum, Twister, Passionfruktsglass, Sorbet

Tycker du om kaffe? Nope, men I looove te :D <3

Vad dricker du till frukost? Te, mjölk eller juice

Kan du spela poker? Nepp

Tycker du om att mysa/kela? Yes I do :P

Är du en beroendemänniska? Beror på vad :P

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Yes, 3 st och alla är födda samma år som mig

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, svengelska och de "Otydligas språk"

Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men skulle vilja bara för kul skull (men dock utan att ha skadat mig)

Äger du dyrbara smycken? Beror på vad som räknas som dyrbart :P

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina läppar och Lindas skrivbordsunderlägg

Flirtar du mycket? Nej :(

Kan du byta olja på bilen? Inte ett dugg!

Vilken var den senaste boken du läste? Vampyrens Märke, Mina drömmars stad

Läser du dagstidningen? Nej, men Expressen och tjejtidningar :P

Prenumererar du på någon veckotidning? Brukade prenumerera på FRIDA

Dansar du i bilen? Ibland :P Dansar överallt, speciellt i köket

När var du i kyrkan senast? På julavslutningen


Kommentarer
Postat av: reneesmbläää

min favoritplats är i pattinsons famn :) PAPPAAAAA :O

2010-01-05 @ 16:00:32
Postat av: freddi

haha kul K.B :P

2010-01-05 @ 16:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0