Hemma o har tråk, så då skriver jag här =)

Dansen idag var lika rolig som jag trodde den skulle vara =) Kändes som att det bara var jag o Natalii som var taggade till den XD men efteråt så sken många upp o sa att de hade haft kul :D
Hahah, det var jätteroligt i början då typ ingen hade sett att de kände ett par st från den andra skoolan. Det var typ två stora klumpar, en med folk från min skola och en med folk från den andra skolan.. och när vi skulle gå ut på golvet o ställa oss i en ring så flyttade sig klumparna samtidigt XD haha, såg skitroligt ut, även fast jag var med i en av klumparna :P
Vi bytte typ partner hela tiden så jag dansade med ganska många, men det roligaste var på slutet... xD Haha, inget mer om det :P
Danserna vi dansade var: Bugg, Vals och Foxtrot. Först tyckte jag att buggen var rätt så tråkig, inte lika rolig som valsen iaf ( vilket faktiskt var asrolig) men det ändrades i slutet av passet .. :P Haha, hemlisar hemlisar XD
Dagen har varit bra iaf :P
puss Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0