Home, sweet home

Nu så är det dags för ett inlägg igen ;P Det blir nog lite långt XD
Dagen börjae som vanligt, tidigt, i skolan. Vi har ganska sköna lektioner på fredagar, så det är inte så illa. Allt var som vanligt, bus och skratt, pluggande -.-, kommentarer hit och dit XD haha. Min mobil blev snodd och jag fick någon bakgrundsbild på en 8:a :S weird...
Jag blev utburen i snön, mulad, och lyckades tillslut smita in genom en dörr, förstås helt genomblöt i bara strumpor och vanliga kläder.
När plugget äntligen var slut, och alla försök att få in mig i olika hörn slutat var det dags för hemåtfärd ;P Kom hem, åt lite mellis, och sen bar det av till min käre granne Irenes badmintonträning XD Hahah, den var jättekul och funderar nu på att fråga om jag får hålla en badmintonlektion i skolan och sno några övningar därifrån :P
Nu är jag hemma igen ,har ätit middag och lite sånt. Är trött efter dagen men det blir aldrig särskilt tidiga kvällar på fredagar XD haha, inte nån annan dag i helgen för den delen heller.. :P
Imorn fyller min kära syster fjortis, och det ska firas förstås. På dagen har jag bestämt med Elli att vi ska åka till täbban ;) Looking forward to that :D Och på kvällen kommer släkten, inklusive kusins flickvän, på middag =) första gången jag kommer att få träffa henne :P Ska bli skojj ;)
Nu ska jag gå o se om vi har nån glass hemma. Förhoppningarna är ganska låga XD Vi har typ aldrig glass hemma... :( för jag brukar redan ha ätit upp dom XD haha, godisgris over here! :P
Puss <3
Linda
Grattis i förskott systra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0