I'm walking in Memphis...

Hellooo ;)
Sitter nu här, har precis tagit på mig lite kläder, ätit frukost och satt på lite music. Tänk om inte musik skulle finnas, typ radio och sånt :O Det skulle inte bli så kul XD
Idag kanske jag ska träffa Underbaraste Freddi <3 Hon kanske skulle hjälpa sin far med ngt så vi får se hur det blir =)
Nu är det mindre än en vecka kvar till skolan, fast har fortfarande massor med saker inplannerade.. Vi ska åka och bada på ett nytt äventyrsbad i Upplands Väsby tror jag det var :S Vi ska köra lite AIG, shoppa lite mer, åka pulka lite mer och sånt..
Nu ska jag faktiskt sätta mig och spela sims3 medan jag väntar på att Freddi ska ringa :p
<3
Linda
Ville passa på att gratta Bästa ledaren Alicia <3 på hennes födelsedag, det är hon till vänster ;)

Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Hur mår du idag?:)

2010-01-05 @ 11:46:28
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma

Hej hej!

Allt bra?

2010-01-05 @ 11:53:14
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0