Inget blev som det skulle, det blev bättre

Tjaa, vad har jag gjort idag ? Inget blev riktigt som jag hade planerat. Jag skulle egentligen ha åkt till täbban och städat rummet, men inget av det blev av. Istället gick jag och min käre far ett varv runt rönningesjön, och över berget. Svinkallt var det ute ( ungefär 20 minusgrader :O ) så jag hade ju satt på mig så tjocka kläder som möjligt, haha gissa vilken exercise att gå upp för ett berg i 10 kg vinterkläder XD
Det var jätteskönt att gå och prata med han =) händer inte så ofta ( jag har en lillebror som alltid vill vara hos han ;P ) Han berättade om "back in the old days" då han och några kompisar åkt till USA och hur det hade vart, det var faktiskt kul att höra :D
Jag måste fortfarande städa rummet, Vicki kommer imorn för att städa.. Med städning gällande mitt rum har jag alltid varit lite av last-minute-girl :P
<3 Puss
Linda
Farfar och pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0