Löördaaag ;)

Skrev inte igår för att ngn konstig sladd till datan är sönder :S skulle egentligen åkt till täbban igår för att köpa en, men det blev inte så (A) istället åkte jag med familjen till ett nyöppnat äventyrsbad i upplands väsby =) det var faktiskt bättre än de flesta bad här i Stockholm =P
Snart så ska jag gå ut och gå en promenad i solskenet. Lite D-vitamin är bra för kroppen ;) elr jag tror att det är D-vitamin man får av solen iaf :S haha, ajja XD
Ikväll så kommer kusinerna från pappas sida på middag =) dom är jättegulliga och så, fast dom är typ 4 och 7 år så det kan bli lite högljutt =P
Känner mig jättesunkig just nu, jag tog på så sköna kläder som möjligt för promenaden, och det var dom sunkigaste XD haha, efter promenaden ska jag duscha och sätta på mig lite finare kläder och sminka mig.
Alla får ha det så göött ;)
Puss puss <3
Linda
En gammal bild pappas sida av släkten när vi var i Estland för ngt år sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0