Mango

Heej, skulle gebtligen gå in på datan för att plugga, men sen var jag ju först tvungen att gå in på FB o kolla nyheterna och skriva ett inlägg här ;)
Idag har det vart en vanlig dag i skolan, direkt efter åkte jag mamma o systra mi till doktorn i täbban för att ta den där sprutan mot livmodershalscancer :P bra att ha! :D Nålar är lite störande men har inte så jättestort problem med dom :P
NU måste jag verkligen sätta mig ner o plugga, som om jag inte har gjort det restan av hela dan -.-
TTYL
<3 Linda
PS: just det, vi var o åkte pulka första lektioner, asnajs! vi hade jättekul verkligen, vi åkte på sånna där gympamadrasser nerför stora backen vid ängsan XD sen när vi hade bytt om blev det inte lite mulningar :O :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0