Morning glory

Godmorgon allihopa!
Vaknade kl 9.30 pga att mina kära lillebror rusar in i mitt rum, skriker: "FREDRIKA VAKNA!!!!!!", drar av mig mitt varma sköna täcke, springer ut ur mitt rum (med täcket) och i förbifarten råkar han dra ner afficherna på dörren. Jag skrek att jag ville ha tillbaka mitt täcke men hade knappt någon röst. Vilken ljuvlig morgon!
Min ena kusin sov över, och vid frukosten härmade han och min brorsa olika parodi filmklipp med Harry Potter. Jag höll på att skratta ihjäl mig! XD  De klippen är egentligen ganska tråkiga, men vi (jag, min brorsa och mina kusiner) tycker att de är sjukt roliga. Ska försöka ladda upp ett videoklipp med den videon.

Snart ska jag och mamma åka och titta på jeans till mig. Det är jag i stort behov av. Men jag tycker att det är så sjukt tråkigt att leta efter jeans och sedan stå i det hemska provrummet under det hemska provrums ljuset (som gör att man ser alla sina skavanker) med bara ett skynke som "dörr" (så det känns som om alla kan se in). Nä, jag gillar inte att prova jeans, jag har inget tålamod. Jag vill jämt hitta de "perfekta" jeansen direkt. Om jag inte hittat dem inom en halvtimme så ger jag nästan upp. Vi var där igår också och då tog jag en mango smoothie och mamma en juice på Naked Juice Bar. Älskar deras mango smoothie!!!! <3 Ni måste prova den!

Efter vår "shopping tur" ska jag hem och plugga och städa. Vilken underbar söndag! NOT!!!

// Peacericha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0