To stay or not to stay, that is the question..not..

Shooo, är nu på vägg till Tibble för ett fotbollsmöte. Ska egentligen sluta men Sofie m fl har fått mig att iaf gå på mötet :P
Idag har varit som vilken annan dag som helst i skolan, förutom att JAG ÄNTLIGEN FICKK TILLBAKA MIN MINIRÄKNARE!! hahah, vet att det låter lite konstig, men Eric hade snott den, sen sa han att han hade gett den till Patric som sa att Eric hade den som sa att Jacob hade den osv... men idag fick jag den iaf  ! xP
Blev bara inlåst två ggr idag, fast mulad tre ggr.. hmm ska kanske tänka på att ge tillbaka? Fast killar är ju så jäkla starka :O :P
hahah vi får se, måste iaf börja åka nu om jag ska hinna ;)
see you lateeer ;D
Puss Linda <3
Några av laget för ngt år sedan på Gothia... lite ful bakgrund men det är inte jag som gjort den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0