Vårterminen i nian...great...

Satt nyss och pratade med sötnosen Johanna i telefonen, kom då in på händelser under vårterminen i nian. Jag kan säga att det inte var ett speciellt roligt ämne, blev mest deppad och stressad över det..
Nationella proven till att börja med !! Usch ! Flera stora prov som måste stämma överens med sina betyg, och om dom inte gör det, vad kommer då att hända ? SÄNKNING ! Det är typ min värsta mardröm.. Nationella har man ju i Svenska ( minst 2 st) Engelska ( Minsta 2 st) Matematik ( Tror att det är 2 st) och naturvetenskap. Blääääääää!!!
Förhoppningsvis kan dom väl inte ge oss så mkt läxor om vi nu kommer att plugga till proven ??
Neej, under nästa termin längtar jag mest till balen och sommarlovet.. DET kommer att bli A-M-A-Z-I-N-G ! Förutom språkresan så har min familj nu bestämt att vi ska med en annan familj hyra en asstor segelbåt och segla till Kroatien i ungefär en vecka. Härligt !!
Idag har jag tsm med la familia varit och åkt skridskor =) Roligt ! =D Vi försökte lära Chrippe att åka baklänges, han lyckades lite grann i alla fall. Bilder kommer..
Har inte skaffat gymkort än, men kommer förmodlish att göra det snart. Har snackat lite med både Freddi och Ellinor om det, och dom kanske också ska börja. det är roligare att ha någon att träna med, så man pushar varann :P
<3
Linda
Nina försöker spela duktig XD

Kommentarer
Postat av: Nina

Varu tvungen att ta den fulaste bilden???

2010-01-05 @ 17:10:36
Postat av: Linda

Jaaa såklart ;)

2010-01-05 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0