Walk this way

Hola amigos!

Jag är sååå ledsen att jag inte har skrivit på ett bra tag. Har haft så mycket att göra och har prioriterat läxorna och att gå och lägga mig tidigt.

Har just bestämt vilken låt jag och Emelie ska ha på dansen i skolan. Vi har ett dans projekt där vi ska "kopiera" en del utav en dans och sedan komma på en egen dans och sätta ihop dessa delar + en massa skriftligt arbete. Men nu har vi bestämt oss, det blir Beat It med Michael Jackson.

På tal om Michael Jackson så bara älskar jag hans låt "This is it" från albumet med samma namn. Den är sååå fin.

Dansen i torsdags var apkul :D Jag blev tyvärr aldrig uppbjuden, men det var bara för att killarna var så blyga ;P Men jag bjöd upp dem istället. I slutet dansade vi kycklingdansen vilket var både kul men ändå lite pinsamt... :P

Jag ska ju åka till Barcelona snart, och idag har jag äntligen fått reda på vem jag ska bo hos!!! :D :D :D
Vi har dock inte fått något mail än om detta, men hon jag ska bo hos lade till mig på FB och msn och sade att vi var "exchange partners" :D Jag har väntat på att få reda på det en hel vecka...

I morgon har jag sovmorgon till kl 9 och på torsdagar kmr jag att ha sovmorgon till 10.30 resten av terminen :D:D:D:D

Såg just en übergullig 4-årig tjej på America´s got talent, som hette Kaitlyn och var jättebra på att sjunga för att vara 4 år :)

Min dans började idag igen. Jag går på streetdance. Min kompis Klara var med tillfälligt, och en annan kompis kanske ska börja. Gissa om det var skönt att inte vara ensam där, för det brukar jag vara :(
Det hade föresten börjat en ny snygg kille i gruppen :P Det finns många fördelar med streetdance förutom att det är grymt roligt! :D

Nu måste jag sluta, måste gå och sova. Jag ska skriva så fort jag har tid.

Puss&Kärlek
// Freddi <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh, Barcelona låter jättekul! Lyckost! :D

2010-01-28 @ 14:41:22
Postat av: miss universe

haha menar du "christoffer" killen eller? ;P

2010-01-29 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0