We still know how to talk, know how to walk that line

Idag har jag varit fett duktig, tycker jag alltså :P Efter skolan, som kändes ovanligt kort idag (men kan bero på att det var det) åkte jag och mor min till täbban för att kolla om jag kunde hitta något att ha på mig imorgon. Vet inte om jag ska ha på den, men köpte en jääättemyysig kofta ^^ Efter fikapausen åkte vi hem och jag pluggade till vårt spanskaprov imorgon. I pluggpausen så fortsatte jag plugga HKK och snart så ska far min hjälpa mig att fårstår Kemin =) Måste nog ta o ge mig lite credit ^^ hahha
Just det! Chattade lite med Elin <3 Vilket sjukt samtal!!! Det slutade med att vi blev förlovade och pratade om att gifta oss och "spela ut våra intima känslor" för varann i en tvillingvagn!! XD Hahaha
Imorn är det dansen i täbban också, ska plocka fram lite kläder till det =)
Puss&Kram
<3 Linda
My siblings!! =)
PS: Just nu är det viktigt att försöka äta bra o så, Vinterkräksjukan är i farten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0