Why is Monday so far away from Friday, and Friday so bloody close to Monday ?

Sööndag, den tråkigaste dagen på hela veckan :\ Sista dagen på helgen, dagen innan skolan börjar igen, och självklart ska aldrig solen skina då heller :O
Idag ska jag fixa iordning lite innan imorn ( Vår skola börjar då, hihi inte i torsdags) jag ska också iväg och provträna lite med en kompis =) ärligt talat är jag inte det minsta taggad, men men, har inte tränat ngt riktigt motionspass på ett tag så det får bli i alla fall..
Igår gick jag en lååång promenad med en kär vän <3 ( nej, det var inte en kille ) vi skvallrade lite som vanligt om vad som händer i livet XD inte skitsnack !
Våra kusiner kom på middag ( trevligt var det =) ) de gick hem vid halv tolv ungefär, gick och la mig vid tolv. Kul att vet vaah ? XP
Hahah, nu ska jag sätta på mig lite kläder och så ;)
Puss Linda
Tänk om man hade typ magisk kraft så man kunde spola förbi hela nästa termin ? Spola bort all dumma nationella prov, långa nätter med bara plugg ochtidiga mornar (A) Jag skulle spola till sommar.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0