Oinspererad....

Hej och Glad Sommar förresten! :D

Ojojoj, det var länge sedan någon utav oss har uppdaterat... Fy skäms på oss! :P
Det har varit så mycket nu de senaste veckorna, så jag har varken haft tid eller lust att skriva.
De dagarna jag har haft tid, har jag inte haft något att skriva om eller kännt mig inspererad...

De större sakerna som har hänt var:
  - Balen
  - Skolavslutning
  - Betyg
  - Jobbat
  - Dåligt väder

Inte så mycket alltså...
Balen var jätterolig. Vi var på ett värdshus (där typ nästan alla hade sin bal). Det var god mat, rolig underhållning och party efteråt. Som underhållning gjorde min klass en imitation av våra lärare. Jag härmade vår engelskalärare. Alla tyckte att jag lyckades bra med imitationen :D Balen slutade typ runt 00.30.
Jag hade på mig en cerise rosa klänning, svarta högklackade skor och en vit-guldig sjal. Jag hade blivit sminkad på MakeUp-store innan balen och mamma hade hjälpt mig att locka håret och göra en fin frisyr. Jag och Klara ( http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/ ) åkte tillsammans till balen med min lillebror som "chaufför/dörröppnare". Men tyvärr så var vi ganska sena så ingen fick se vår "entré". Några i min parallellklass hade kommit till balen med helikopter, vilket var lite coolt. Men jag missade tyvärr det eftersom vi var sena... :(
Skolavslutningen var fin och lite sorglig. Jag fick tyvärr inget pris eller stipendie :'(
Efter avslutningen var det tårtkalas i skolan. Där åt vi princess tårta och fick höra en sång och ett tal av min mentor. Där fick vi även våra betyg. Det gick mycket bättre än jag hade väntat mig! Jag fick 3 fler MVG än vad jag hade väntat mig :D Men betyget jag blev gladast över var fysiken där jag fick VG!!! :D :D :D
Jag har hittills bara jobbat en gång på mitt jobb och så har jag jobbat två ggr på pappas jobb.
Så hittills har jag inte hunnit vila eller sova ut så mycket. Så jag är ganska trött. Men idag sov jag ut till typ 12-13 på dagen. Jag behövde verkligen min skönhetssömn.  Dessutom hade jag tänkt sova länge så att jag skulle orka ikväll när jag skulle träffa lite folk från skolan. Men för typ en timme sedan fick jag reda på att det är flyttat, så jag har sovit länge i onödan. Grr... Nu kommer jag inte kunna somna ikväll :(

Oj, det´här blev ett lååååångt inlägg.
Aja, men nu vet ni vad jag har haft för mig de senaste veckorna...

Puss! <3
Freddi


Kommentarer
Postat av: jonas

rattelse: skonhetssomn kallas den somn man far innan midnatt

2010-06-16 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0