Att packa -.-

Att packa (och sedan packa upp) måste vara det absolut tråååkigaste som finns! Avskyr att packa! Jag drar alltid ut på det för att sedan packa ner lite random saker sent på kvällen precis innan jag ska sova :P
Det är sååå tråkigt ! Man springer omkring hit och dit, flyttar den ena saken, tvättar den andra och viker den tredje.. U-S-C-H!! nää måste sätta igång med det nu...snart... alldeles strax..om en stund..SENARE!
Ska iväg på träningsläger imorgon med damlaget, lite pirrigt eftersom jag är den enda i min åldergrupp :S men men, positiva tankar! :D Vi ska iväg till Danmark, har aldrig varit där så det blir m,ycket spännande :D
Ett smärre problem uppstod dock när jag skulle skriva min packningslista, jag har inga passande benskydd ^^ har lånat min syrras i nån månad nu och råkat tappa bort mina egna ^^ ooops!
Freddi, räddaren i nöden <3 jag får köpa hennes gamla :) har inte tid eller råd att åka o köpa ett par nya ^^
SESÅ NU, SE TILL ATT PACKA!!!
puss på rumpan <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0