Freddi is in da house

Hola! I'm back again!
Jag är så ledsen att jag inte har skrivit på länge. Har verkligen haft fullt upp! GAAH!! Skolan tar kål på mig!
Jag är verkligen helt slut när jag kommer hem från skolan. Om jag lägger mig i en soffa eller säng efter kl 19 så somnar jag på direkten. När jag vaknar igen så är jag supertrött och kan inte göra något förutom att gå till sängs helt och hållet. Den här veckan har det dock varit lite lugnare. Men på kvällarna så har jag prioriterat sömnen. Så det har inte blivit så mycket bloggande...
Den här veckan har det alltså inte hänt så mycket förutom nationellt prov i engelska.
I fredags var det hippie dag i skolan. Det var iofs bara några få som klädde ut sig. Jag var en av dem ;P Fast jag hade inte så mycket att klä ut mig med...
I fredags kväll och lördag morgon var det bara städning som gällde, för på förmiddagen kom släkten från pappas sida. På kvällen kom även mammas släkt. Vi hade släktmiddag för att fira att jag och min lillebror fyllt år. Jag fick en massa fina presenter. Bla en kjol från Laos, ett armbandsberlock, parfym, en kokbok, ett halsband och armband.
Very nice :)
Idag har jag inte gjort något spec. Bara slappat och gått runt i pyjamas hela dagen. Nu sitter jag och tittar på "Johan Falk" med pappa och brorsan men orkar inte titta längre utan skall nu gå till sängs och läsa en bra bok. Jag har aldrig tid att läsa böcker. Skolan tar upp all min tid. Det är so boooring! På vardagarna är det bara plugga, äta och sova som gäller. På helgerna gäller det bara att plugga,sova eller vara med kompisar.

Buenas noches!
xoxo //F

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du äntligen börjat skriva igen, Freddi! :)

2010-03-28 @ 22:42:39
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0