Hope and Glory makes me shine

Hittade det här klippet när jag surfade runt på youtube.
Det är en akustisk version av Hope and Glory med Måns Zelmerlöw (eller Mens som man säger på engelska ;P )
Jag tycker att orginalet är väldigt bra, men i den här versionen kommer budskapet fram mycket tydligare och texten ger en djupare inverkan. Jag tycker den är jättefin och nu förstår jag mycket mer vad låten handlar om.
På tal om Måns så tycker jag att han är en av de snyggaste männen i Sverige.

This song makes me shine as a sun, when the dark is all around me. So the dark doesn't seem so dark, the reality doesn't seem so hoplessly as it is. This song makes me smile and think of you...





//Fredrika <3

Kommentarer
Postat av: topsy krett

hahahah "en av de snyggaste männen i Sverige" garv :)

2010-03-20 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0