Intagningsprovet

Okej nu har jag det gjort, och det gick okej tror jag :) men jag tror aldrig jag har varit så nervös inför ett prov förut! :O
verkligen! Jag var inte nervös alls, förrän sent igår kväll. Det slog mig med storm! na stunden var jag helt okej, och nästa hade jag skiiiitont i magen! Inget fick jag i mig (inte ens middag) jag var så jäkla stressad så jag la mig ner på badrumsgolvet och bara låg där.. inte så friskt kanske, men som sagt jag har aldrig någonsin vart med om något nervösare!
Så imorse vaknade jag efter många drömmar (däribland mardrömma) halv sju på morgonen helt av mig själv..
Steg upp, tvingade i mig 2 mackor och så 09.25 bar det av. det var fett pirrigt att komma in dit. Det var som trott väääldigt många djursholmare där, men hittade faktiskt en tjej som jag kände igen från Freddis klass :)
provet tog 4 h (!!!) usch :P så när jag var färdig och kunde slappna av ville jag bara gråta.. det är vanligt när man kan slappna av igen att man just börjar gråta :)
så när jag kom hem så kunde jag äntligen på riktigt få i mig mat för att jag var hungrig :) jag åt upp en helt GOOH-låda själv :) (för er som inte vet vad det är så är det en matvarukedja som bl a finns i arninge)
det var gott det ;) haha
Nu har jag lugnat ner mig och ska snart iväg på släktmiddag ;) btw, vårt vardagsrum är nästan färdigt också :) VI HAR EN SOFFA NU!! :D hihi! har längtat sååå efter det :) vi har inte haft en soffa på jag tror en månad :O
dags att dra :)
puss på rumpan <3 Linda

Kommentarer
Postat av: X

Oj, det låter jobbigt, men ändå skönt att det är över liksom D: Själv ska man lämna in arbetsprover (bild) till VRG Jarlaplan på tisdag. Pirrigt!



Men vad var det för inträdesprov eg?

2010-03-27 @ 20:12:52
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/
Postat av: Linda

precis ;) ohh Lycka till! :D det kommer säkert att gå bra ;)

2010-03-28 @ 14:28:41
Postat av: Sofia

Tack, hoppas verkligen det ^^'



Hoppas du kommer in på den linjen du vill komma in på!

2010-03-28 @ 15:31:26
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/
Postat av: Freddi

Det gick säkert jättebra! positiva tankar! Tänk inte mer på det nu. det gick som det gick, dvs SUPERBRA! :D

Vad handlade provet om?

puss på näsan ;P

2010-03-28 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0