Nytt inlägg

Sådär, ungefär vid den här tiden har Freddi landat i Barcelona, den lyckosten :P
Hon skulle vara på flygplatsen vid halv fem i morse (!!) usch va tidigt :P
Men hon messade mig vid sjutiden ungefär och sa hejdå <3 Hon kommer säkert få det jättebra!
En sak som jag tänkte på är att hon kommer vara borta under sin födelsedag (7 mars, se till att gratta världens bästa, underbaraste, snällaste Freddi)
...och jag kommer inte att träffa henne då :O Så länge som vi ar vart bästisar (sen 6 års, så vad blir det 9-10 år) så har jag alltid träffat henne på hennes födelsedag och grattat henne peronligen, men inte iår :O
Men, men.. hon är ju i självaste BARCELONA på sin födelsedag, det är ju inte så illa det heller :P
Nu ska jag sätta på mig lite kläder (ärfortfarande i pyjamas, oops xD ) och sen plugga lite tror jag.. ska iaf inte träna något alls idag, har sån j'kla träningsvärk och ont i knäna :P
See you later! <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0