oops ^^

Inte skrivit, inte orkat, inte hunnit XD
Fotboll, plugg, kompisar, mer plugg och mer fotboll har varit högst på listan ^^
Veckan har iaf vart najs, min språkresa blev inställd men det fixade det så att jag åker med en tidigare istället ;) har redan börjat chatta med en annan tjej som ska dit :P
Fredan, alltså idag har också vart bra ;) lugna puckar så att säga med bara estetiska ämnen typ :P på lunchrasten tog jag och Johanna och snacka. Det var jätteskönt faktiskt, och det hjälpte lite att vi hade köpt choklad (<3) som vi gick o snaska på^^
Imorn har jag reserverat dan för att catcha up med Freddi sötnosen <3 och på söndag har jag blivit kallad för att spela match äntligen!! :D
skriver senare ;) pussen <3 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0